آلاچیق فلزی , قیمت آلاچیق فلزی دست دوم , گروه صنعتی ایرانا سازه : آلاچیق های فلزی به آلاجیق هایی گفته می شود که از فلز ساخته شده باشند و توسط مهره و پیچ به هم وصل شده اند و مهمتر این که نصب آسانی دارند . این نوع از آلاچیق ها در قیاس با آلاچیق های چوبی دوام و ماندگاری بیشتری دارند و جنس سقف آن ها از سفال , شینگل و ورق های شادولاین است .

آلاچیق ها معمولا در مکان هایی نصب می شوند که از طبیعت زیبایی برخوردار باشد و معمولا مشرف به جنگل و فضاهای سبز , دریا و . باشد . اگر حیاط ویلا و یا منزل شما بزرگ است پیشنهاد می کنیم برای استخر منزلتان آلاجیق جداگانه ای را تعبیه کنید که فقط مخصوص استخر باشد . ساخت آلاچیق بزرگ در یک محوطه کوچک تناسب و زیبایی محیط را بر هم می زند ابعاد آلاچیق ها را باید به گونه ای انتخاب کرد که با فضای محیط سازگاری داشته باشند .

قیمت آلاچیق فلزی دست دوم

قیمت آلاچیق فلزی دست دوم

بیشتر بخوانید در : قیمت کانکس

طراحی و ساخت آلاچیق فلزی

در حوالی یک ویلا یا منزل مسی بزرگ وجود آلاچیق تقریبا الزامی است و فضا را زیباتر نشان می دهد . معمولا ابعاد و اندازه ی یک آلاچیق فلزی به دو عامل زیر بستگی دارد عبارت است از :

  • فضای محوطه
  • تعداد افرادی که قرار است از آلاچیق استفاده کنند

شیوه ی طراحی و ساخت و همچنین تزئین آلاچیق های فلزی (همانند آلاچیق های چوبی ) بسته به سلیقه ی افراد متفاوت است برخی ترجیح می دهند آلاچیق در وسط حیاط و ویلا باشد و برخی ترجیح می دهند در وسط برکه آب نصب شود . نحوه ی چیدمان صندلی ها , گلدان ها و در محوطه ی آلاچیق هر چه قدر طبیعی تر باشد می تواند فضا را زیباتر نشان دهد .

انواع آلاچیق فلزی ایرانا سازه

آلاچیق های فلزی ( metal bower ) در انواع مختلف طراحی می شوند برای نمونه آلاچیق ها ممکن است شکلی دایره ای , چهارگوش و یا پنج گوش داشته باشند . از ویژگی های خاص و منحصر به فرد آلاچیق های فلزی می توان به این نکته اشاره کرد که می توان سقف های گوناگونی را برای آن ها طراحی کرد از سقف های متحرک گرفته تا چوبی و شیشه ای و پارچه ای و یا

قیمت آلاچیق فلزی دست دوم

اگر متریالی که انتخاب کرده اید آلومینیوم است باید اطمینان حاصل کنید که هم جنس آن بادوام است و هم سبک بوده و وزن پایین تری دارد که این امر خود یکی از ویژگی های منحصر به فرد در انتخاب جنس آلاچیق است . در ضمن جهت طبیعی تر دیده شدن فضا می توان نماهای چوبی را بر روی آلاچیق های فلزی نصب کرد .
جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا کانکس و سفارش محصول و همچنین اطلاع از قیمت آلاچیق فلزی دست دوم و نو با کارشناسان ما در مجموعه شرکت کانکس ایرانا سازه تماس حاصل فرمایید .

https://iranasazeh.com


تشریفات عروسی , تشریفات مجالس آلاچیق ,کانکس ,فلزی ,قیمت ,چوبی ,طراحی ,آلاچیق فلزی ,ایرانا سازه ,قیمت آلاچیق ,فلزی ایرانا ,متری  کانکس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اولین مرجع Arma 3 در ایران فارسی میتینگ قصه های من و دانشگاه ماشینهای اداری computer services almahdi آموزش نصب کولر گازی و محصولات کولر گازی